دسترسی خصوصی اینترنت با خرید vpn

مطالعات در بخش ما نشان داده اند Private Internet AccessVPN از نظر کاربران دارای بره وری بالایی است. بسیاری از آنها  رشد Private internet acces را دیده اند با شروع از سطح پایین در سال 2012 که همه را با چالش های خود از جمله سرعت روبرو کرد. این شرکت کارش را با کمتر از 60 سرور شروع کرد و تا 570 سرور در 9 کشور رشد داده است. بررسی های اخیر ما نشان داده است که Private Internet Access رقابت سختی با دیگر سرویس های VPN ارائه شده در بازار فراهم می کند.جهت خرید vpn و انواغ روش ها مانند خرید کریو به سایت parsvpn.online مراجعه کنید.

Private Internet Access with VPN

مزایا و معایب خرید vpn

خرید vpn این سرویس از سیستم عامل های متعددی پشتیبانی می کند، اتصالات فوق العاده ، ویژگی های پیشرفته، گزینه های مختلف پرداخت و عملکرد سریع دارد.

معایب

هیچ دوره آزمایشی ای ارائه نمی دهد، نمی توانید سرورهای خاص انتخاب کنید، بدون برنامه iOS ، حداقل بازخورد را در اشتباهات دارد.

پرداخت و طرح ها

دسترسی به اینترنت خصوصی تنها یک طرح با گزینه های پرداخت زیر دارد: 6.95 دلار در ماه، 35.95 دلار در ماه، 39.95 دلار در سال. واضح است که گزینه سالیانه بسیار ارزانتر است.

ویژگی ها

  • openVPN, PPTP, L2TP, IPSec
  • سرورهای با بیش از 199 دروازه در ایالات متحده، کانادا، انگلستان و اروپا
  • پروکسی socks 5
  • پهنای باند نامحدود
  • حفاظت نشت DNS
  • VPN kill switch
  • اجازه برای استفاده از دستگاههای متعدد حداکثر 5 دستگاه روی یک حساب کاربری

اینها برخی از ویژگی های آنها هستند. دو ویژگی حفاظت از نشت DNS و VPN kill switch بسته را قابل اطمینان تر و امن تر برای استفاده از اینترنت می کنند. VPN kill شما را مطمئن می سازد که همیشه بوسیله VPN حفاظت شده هستید و حفاظت از نشت DNS تضمین می کند که هیچ نشتی زمانی که سایتی را مرور می کنید وجود ندارد.

سرعت در خرید کریو

با خرید کریو به این هدف میرسد. Private Internet Access به کاربرانش اجازه می دهد به سرعت کامل دسترسی داشته باشند شما ممکن است به اندازه کافی خوش شانس نباشید برای اینکه این را در ارائه دهندگان دیگر VPN پیدا کنید. صرفنظر از شبکه شما، سرعت آنها در سرعت کامل نگه داشته می شود.

خدمات مشتری با خرید کریو

چه کسی گفته سادگی خوب نیست؟ طلایی است! Private Internet Access دارای یک سرویس ساده اما سربلند است. آن ترکیبی از سیستم برچسب دار ایمیل ساده و چت زنده است. ما سعی کردیم خارج از ساعات اداری برای آنها ایمیل ارسال کنیم و آنها برای به موقع به سوال ما پاسخ دادند.

شما همچنین سهولت در هدایت شدن از طریق وب سایت آنها را دارید. این به وضوح طرح بندی شده و مرتب است. این وب سایت همچنین اطلاعاتی ارائه داده است که در زمانی که به آن نیاز داشته باشید فوق العاده است.

امنیت و حفظ حریم خصوصی شما در کریو

شرکت Private Internet Access در ایالات متحده مستقر است، ایالات متحده نیازی برای ارائه گزارش ترافیک ندارد. این شرکت همچنین IPs به اشتراک گذاری شده استفاده می کند. اقدام امنیتی دیگر آنها پرداخت حق اشتراک را به صورت ناشناس از طریق Bitcoins قبول می کنند و آدرس ایمیل های یکبار مصرف را بکار می برند.

حفاظت اضافی نشت DNS و VPN kill switch شما را با امنیت دقیق راحت می کند.

سیستم عامل ها هایی که کریو را پشتیبانی میکنند

Private internet access برخی سیستم عامل ها مانند  OSX, Windows , DD-WRT, PPTP , Ubuntu, Tomato , PFSense و iOS  را پشتیبانی می کند.

نتیجه گیری

Private Internet Access رتبه بالایی در میان دیگر ارائه دهندگان سرویس VPN دارد. این امتیازات در زمینه هایی مانند قابلیت اطمینان، اعتماد، سرعت، سازگاری و هزینه آن است. این ویژگی ها مزیتهای لازم برای سود آوری هر کسب و کاری را می دهند. قیمت های آنها نسبت به کیفیت که ارائه می دهند منصفانه است.اما همچنان خرید وی پی ان و خرید کریو راه های پیشتازی هستند

خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online