گزارش گیری VPN می تواند کاربر را در خطر بیندازد

گزارش گیری VPN در ساده ترین شکل عبارت است از داده های است که یک ارائه دهنده VPN راجع به استفاده از سرویس آنها ذخیره خواهد کرد. در خرید vpn به عنوان یک مشتری، کل اتصال اینترنت شما از طریق سرورهای آنها مسیریابی خواهد شد، بنابراین اطلاعات در دسترس برای ارائه دهندگان VPN تنها بوسیله اندازه استفاده شما محدود شده است، این است دلیل اینکه چرا اعتماد اهمیت دارد وقتی که می خواهیم یک VPN انتخاب کنیم.این گزارش ها شامل خرید کریو نیز میشود.

vpn-logs-300x244

 

انواع گزارش گیری های نگه داری شده به وسیله VPN معمولا به 2 دسته تقسیم می شوند:

گزارش های اتصال

گزارش های اتصال یک شکل نسبتا ساده از گزارش گیری VPN هستند و باعث نگرانی نسبتا کمی راجع به تهاجم به حریم خصوصی کاربران می شود. گزارش های اتصال اساسا یک ثبت ساده از اتصالات ورودی و خروجی برای سرور VPN هستند. آنها معمولا شامل یک یا بیشتر از بخش های متوالی از داده ها است:

گزارش های اتصالات VPN به طور کلی شامل موارد زیر اند:

  • آدرس IP وروی (آدرس وب کامپیوتر شما)
  • آدرس IP خروجی (آدرس IP اختصاص داده شده به شما بوسیله سرور VPN )
  • Time Stamp(شروع/ پایان دوره VPN +مدت زمان)
  • داده های منتقل شده (مقدار داده منتقل شده در طول دوره)

گزارش های اتصال برای چه مواردی استفاده می شوند؟

هدف از این گزارش ها معمولا برای عیب یابی مشکلات فتی هستند، با این روش شناسایی منبع مشکلات اتصال مشترکین برای ارائه دهندگان VPN بسیار آسانتر است. در برخی محاکم، قوانین نگهداری داده ها ارائه دهندگان VPN را ملزم به حفظ و نگهداری این نوع از گزارشات برای دوره های مشخص از زمان می کند.

برخلاف نظر عامه، ایالات متحده قوانین نگه داری داده را برای ارائه دهندگان VPN ندارد و در نتیجه، برخی VPN ها مانند IPVanish آن را بی درنگ با گزارش ها انجام می داده اند روی هم رفته برای ناشناس ماندن کاربران مورد علاقه هستند.

گزارش های استفاده از VPN پس از خرید

هنگام خرید vpn این نوع گزارش گیری هر چیز دیگری نه گزارشات اتصال را پوشش می دهد. داده های گزارش شده می توانند تا حدی محدوده بسیار وسیعی را پوشش دهند. از آنجا که یک VPN دسترسی به اطلاعات یکسان ISP شما را دارد (ارائه دهنده اینترنت) به کاربرد اینترنت شما توجه می کند، اجازه دهید به برخی از انواع داده تعدادی از ارائه دهندگان اینترنت در ایالات متحده به عنوان نمونه نگاهی بیندازیم:

گزارش های استفاده از VPN می تواند شامل این موارد باشد:

  • لیست وب سایت های بازدید
  • فایل های دانلود شده
  • نرم افزار/ پروتکل استفاده شده (Bittorrent, Netflix, Xbox, etc)

در این سایت توصیه شده است که این نوع از گزارش ها نگهداری شوند.

در خرید کریو نیز با این حال، در اینجا وجود دارند قطعا برخی شرکت های برجسته اینترنت که به طور گسترده ای گزارش گیری را انجام می دهند، به خصوص آنهایی که مجانی هستند. این دلیلی است که ما اجتناب از استفاده از سرویس های VPN رایگان را توصیه می کنیم، مخصوصا وقتی انتقال داده های حساس مانند رمزهای عبور یا ترافیک تورنت انجام می شود.

راه اندازی یک شرکت VPN هزینه هایی دارد، آنها را مجبور به ارائه سرورها، پشتیبانی، تکنیسین ها، تبلیغات و امنیت هستند. و این شما را متعجب می کند چطور VPN های رایگان کسب درآمد می کنند؟ پاسخ این است که ، برخی از آنها و نه همه، آگهی تبلیغاتی دارند و یا داده های شما را می فروشند و شاید هم هر دوی آنها.بنابراین همگام خرید vpn و همچنین خرید کریو دقت داشته باشید که اگر از سایت های غیر معتبر خریداری میکنید اطلاعات گزارش گرفته میشود اما در parsvpn.online به هیچ وجه این موضوع وجود ندارد و با خیالت راحت از اینترنت آزاد میتوانید استفاده کنید.

خرید vpn ، خرید کریو در parsvpn.online