خرید کریو خصوصی در کنار خرید vpn

در طول چند دهه گذشته اینترنت چنان افزایش باور نکردنی ای دیده شده که هیچ صنعت دیگری قادر به تکرار آن نیست. اکنون بیش از نیمی از جمعیت جهان به اتصال اینترنت دسترسی دارند، مرور وب سایتها هرگز تا این حد عمومی نبوده است. همانطور که بیشتر و بیشتر مردم وب سایتهای مورد علاقه خود را بازدید می کنند ، اخیرا تقاضا برای یک تجربه امن مورد توجه دولت های در هر کجا قرار گرفته است.

برای دیدن فیلم های پخش شده که معمولا به نواحی خاصی منحصر است، مزایای نصب بهترین سرویس های نصب شده VPN روشن است. اگرچه شبکه های خصوصی مجازی تماشای همه چیز از همه جا را آسان می کند، ذکر نشده است بسیاری ویژگی های ناشناس ماندن را برای این است که عادات مرور را خصوصی و امن نگه دارد، جای تعجب نیست که چرا دولت ها شروع به بررسی این گزینه ها گرفته اند؟

دسترسی به خرید vpn در سراسر جهان

private vpn services

کاربران رسانه در هر کجا در حال حاظر خواهند فهمید سرویس های مخصوص منحصر بفرد چگونه هستند. برای مثال Netflix، برای محدود کردن محتوای خود در مناطق خاص شناخته شده است ، در حالیکه دیگر سرویس های مشابه چالش های مشابهی برای کاربران بین المللی عرضه می کنندو  امیداورند از سرگرمی های آنها لذت ببرند. با یک شبکه خصوصی، آسان است برای اینکه یک سرور را برای برگرداندن به یک موقعیت مکانی خاص تغییر بدهید، هنگامیکه کاربر می تواند در سمت دیگری از جهان باشد و این ایجاد کرد یک گروه از کپی رایت و موضوعات امنیتی که باعث نگرانی دولت ها می شود.

در واقع، بیشتر سرویس ها به یک حساب کاربری نیاز دارند قبل از اینکه هر رسانه ای بازدید شود، بنابراین معنی این چیست برای شخصی با یک حساب کاربری پرداخت شده به طور مثال در مدیترانه،آیا ممکن است او امیدوار به لذت بردن نمایش ها منحصر بفرد برای ایالات متحده باشد؟ خب، اگرچه دولت ها و ارائه دهندگان سرویس مانند Netflix ممکن است شبکه های خصوصی به عنوان سوء استفاده از امنیت آنها در نظر بگیرند، حقیقت این است که مشتری که هزینه را پرداخت کرده باید قادر به دسترسی به محتوا باشد، در هر کجا که هستند.

رویکرد Big Brother

این مخفی نیست که جامعه مدرن بیشتر و بیشتر روی پروتکل های الهام گرفته Big Brother متعهد می شوند. آنچه که در اصل به عنوان نظارت برای امنیت شروع شده اکنون درون سیستم نظارت جهانی گسترده شده، و چیزی که این را برای پیگیری ممکن می سازد تقریبا در هر حرکت فردی که شخص را آنلاین می سازد.این شامل استفاده از اینترنت، بازدید وب سایت و هر چیزی در میان است.

اگرچه بسیاری سرویس ها این اطلاعات را به منظور بهبود سرویس ها آنها و ویژگی ها مورد استفاده قرار می دهند، دولت ها همچنین داده ها را بدون رضایت کاربران اینترنت پیگیری می کنند و ذخیره نگه می دارند. اگرچه این قابل فهم است که چرا آنها ممکن است این کار را انجام دهند (به طور معمول مربوط به فعالیت های جنایی)، نتایج به دست آمده که کاربران بیگناه اغلب داده هایشان را ذخیره شده پیدا خواهند کرد بدون اینکه نیاز باشد.

این جایی است که شبکه خصوصی به وحشت می آید، و مزایای قادر به پنهان ماندن این فعالیتهای بی ضرر واضح است برای همه برای اینکه ببینند و قدردانی کنند. با این حال در طول چند سال گذشته بنظر می رسد دولت ها توجهشان را به فعالیتهای آنلاین معطوف کرده اند و اگرچه این هرگز ممکن نیست که بر هر بایت از داده ها نظارت کنند، قطعا یک گزینه برای سرکوب ارائه دهندگان شبکه مجازی است.

بنابراین، این کار چه معنی ای برای کاربران اینترنت در هر جایی دارد؟ در بیشتر موارد، ارائه دهندگان شبکه برتر بوسیله قوانین نا شناس خودشان محافظت شده اند. اما اگر این همواره در آینده تغییر کند، بعد از آن محدود شده برای اینکه سرویس هایی باشند که تقاضای پیگیری داده غیر ضروری رد کنند. تا وقتیکه تقاضا وجود دارد، ارائه دهندگان سرویس ها شبکه خود را اولویت بندی خواهند کرد، بنابراین آن افراد از سراسر جهان می توانند از نمایش و فیلم های آنلاین لذت ببرند.

 

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online