چند کلاینت VPN روی یک IP دچار شکست می شود

در این مقاله توضیح داده می شود که چرا اتصالات چندگانه VPN خرید شده روی روترها خاص شکست می خورد. این مسئله تنها اتصالات PPTP را تحت تاثیر قرار می دهد و این به طور مستقیم به به معبر PPTP مربوط است.

multiple-vpn-connection

 

در اینجا یک مقایسه مختصر این موضوع است که NAT چطور اتصالات متقاوت تا اتصالات نرمال PPTP VPN را بکار می برند.

  • هنگامیکه کامپیوترها اتصالات خروجی نرمال ایجاد می کند آدرس IP مبدا در IP عمومی NATed است. پورت های مبدا اتصالات برای تشخیص منحصربفرد اتصالات متعدد استفاده می شود.
  • هنگامیکه کلاینت های PPTP اتصالات خروجی ایجاد می کنند اتفاقات مشابهی رخ می دهد اما call ID AND destination IP بجای پورت های مبدا برای تشخیص منحصر بفرد اتصالات VPN استفاده می شود.

اگر یک کامپیوتر به یک آدرس IP 4.57.7.8 ، با استفاده از پورت مبدا 6758 و کامپیوتر دیگر به آدرس IP مشابه با استفاده از 8755 متصل شود ، NAT شماره های پورت را برای تشخیص منحصر به فرد اتصالات استفاده می کند.اگر به هر دلیلی هر دو کامپیوتر با استفاده از با پورت همین مبدا متصل شدند، NAT دیگر نمی تواند هر اتصال را تشخیص دهد. برای جلوگیری از این، NAT پورت های مبدا را به طور تصادفی تغییر می دهد، بنابراین اتصالات متعدد را منحصر بفرد نگه می دارد.

معبر وی پی ان نوع  PPTP به روش یکسان کار می کند اما از call Ids به عنوان جایگزینی برای پورت های مبدا استفاده می کند. تفاوت در اینجا این است که اگر کلاینت های PPTP متعدد تلاش کنند که از call ID خاص استفاده کنند، روترها call Ids را تغییر می دهند تا منحصر به فرد باشند مانند کاری که با پورتها انجام می دهد. این یک مسئله است هنگامیکه اتصالات چندگانه VPN به آدرس های IP متصل می شوند؛ از آنجاییکه مقصد IP منحصر به فرد است، NAT می تواند از این برای تشخیص هر VPN استفاده کند. با این حال اگر آنها به IP مشابه متصل شوند و از call ID مشابه استفاده کنند اتصالات چندگانه دیگر منحصر بفرد نیستند بنابراین تنها اولین اتصال کار می کند. این بخاطر این دلیل است که NAT/Routers خاص خطا می شود وقتیکه VPNهای متعدد ها به آدرس IP مشابه متصل می شوند. از آنجا که call ID و IP مقصد یکسان هستند، NAT فکر می کند که همه اتصالات VPN یک اتصال هستند.

راه حل خرید VPN چندگانه

برخی NAT ها می توانند call ID “conflict” را شناسایی کنند و آنها را تغییر می دهد تا اتصالات چندگانه VPN را منحصر بفرد نگه دارد. NAT باید یک ویرایشگر PPTP داشته باشد تا اجازه آن را بدهد. البته این چیزی نیست که تولید کنندگان روتر به طور کلی در ورقهای تنظیمات خود تبلیغ کنند. . روترهایی که اتصالات چندگانه VPN را پشتیبانی می کنند Netgear WGR614 Wireless Router, Netgear FWAG114 ProSafeورا پشتیبانی می کنند ندگانه  ن روتر به طور کلی در ار می کند. این بخاطر این دلیل است که می دارد.  و سرور Microsoft RRAS هستند. خرید VPN در سایت parsvpn.online امکان پذیر میباشد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online